Posłuchaj mnie na:

Intro JADŁOSPISACH
Z NISKIM IG
WYBIERZ WERSJĘ DLA SIEBIE Każdy jadłospis zawiera 4 różne posiłki na 7 dni tygodnia. Jest zbilansowany i różnorodny. Dedykowany dla osób zdrowych, pragnących zredukować tkankę tłuszczową oraz borykających się z insulinoopornością, cukrzycą typu 2, PCOS czy endometriozą. ROZSMAKUJ SIĘ W

WSPÓŁPRACUJ Z DIETETYKIEM

  • 299 zł
  • Miesięczna opieka dietetyczna

    • jadłospis na 7 dni
    • 30-minutowa konsultacja video
    • e-book z zamiennikami produktów
    • lista zakupów
    • plan suplementacyjny
    • nieograniczony kontakt mailowy
  • Dowiedz się więcej
  • 689 zł
  • 3-miesięczna opieka dietetyczna

    • 3 jadłospisy na 7 dni
    • 30-minutowa konsultacja video
    • e-book z zamiennikami produktów
    • lista zakupów
    • plan suplementacyjny
    • nieograniczony kontakt mailowy
    • e-book o podstawach żywienia
    • nauka komponowania posiłków
  • Dowiedz się więcej
  • 449 zł
  • Miesięczna opieka dietetyczna

    • jadłospis na 14 dni
    • 30-minutowa konsultacja video
    • e-book z zamiennikami produktów
    • lista zakupów
    • plan suplementacyjny
    • nieograniczony kontakt mailowy
  • Dowiedz się więcej

Poznaj nasz zespół

Ewelina Budzyńska

Trenerka i doradca żywieniowy

Założycielka firmy Lelcia

Więcej

Pamela Drożdż

Dietetyczka kliniczna

Specjalizuje się w chorobach jelit, zaburzeniach hormonalnych, jadłospisach roślinnych i dietetyce sportowej.

Więcej

Aleksandra Włoczysiak

Dietetyczka kliniczna

Specjalizuje się we współpracy w zakresie redukcji masy ciała, insulinooporności, zaburzeniach lipidowych czy wsparciu żywieniowym przy chorobie Hashimoto.

Więcej

Piotr Kaczmarczyk

Trener osobisty

Specjalizuje się w kształtowaniu sylwetki i treningu funkcjonalnym.

Więcej

Współpracowałam z Piotrem około roku i zawsze byłam bardzo zadowolona z planów treningowych 🙂 Współpracowałam z Piotrem około roku i zawsze byłam bardzo zadowolona z planów treningowych 🙂 Ćwiczenia były ciekawe i dopasowane do moich możliwości, szczególnie też warto podkreślić zaangażowanie w ocenę techniki i pomoc przy jakichkolwiek pytaniach! jeśli zdecyduję się na plan treningowy na pewno będzie to plan od Piotra.

Ola

PLAN TRENINGOWY

Chyba jeden z niewielu jadłospisów z jakich korzystałam i aż tak mi się podobał! Wszystko proste i całkiem szybkie do zrobienia, a co najważniejsze wszystko jest mega smaczne! ♥️ Z pewnością zakupię jeszcze nie jeden jadłospis od Lelci 🥰🥰

Weronika

JADŁOSPIS STUDENCKI

Mam jadłospis jesienny klasyczny,1800 kcal. Super posiłki ledwo dojadam smaczne i przede wszystkim nie marnuje już jedzonka. Dziękuję za ten jadłospis!!

Karolina

JADŁOSPIS JESIENNY KLASYCZNY

Dopiero rozpoczęłam korzystać z jadłospisu. Dzisiaj mija 4 dzień. Już po 3 dniach jedzenia według planu + stosowania dobranej suplementacji widzę sporą różnicę w samopoczuciu i wyglądzie mojego brzucha (wieczorami nie przypomina piłki, tak jak to wyglądało wcześniej codziennie!). Jedzonko jest pyszne <3 Duży plus za czytanie wszystkich wiadomości i odpisywanie na bieżąco. Jak najbardziej polecam!

Jaonna

JADŁOSPIS INDYWIDUALNY

Przeczytaj nasze artykuły

Składniki diety konieczne dla prawidłowej pracy tarczycy

Prawidłowy sposób odżywiania oraz styl życia odgrywają w chorobie Hashimoto ogromną rolę. Choć nie jesteśmy w stanie dietą wyleczyć naszej tarczycy (a właściwie układu immunologicznego, który atakuje jej tkanki), z pewnością możemy złagodzić przebieg choroby i wspomóc pracę gruczołu tarczowego. W artykule „5 najpopularniejszych mitów na temat choroby Hashimoto” znajdziesz...