13 gotowych zestawów treningowych

Postanowiłam zebrać wszystkie nagrane przeze mnie treningi i umieścić je w tym poście. Pamiętajcie, że obciążenia dostosowujecie do swoich możliwości, a nawet jeśli nie macie jakiegoś sprzętu to postarajcie się zastąpić dane ćwiczenie innym. Poniżej znajdziecie zestawy głównie na całe ciało, ale jest też specjalny zestaw na mocny brzuch. Życzę Wam udanych i mocnych treningów!

Zestaw 1: całe ciało

Wykorzystany sprzęt:

  • odważniki kulowe 4kg
  • talerz 5kg
  • liny
  • hantle 3kg
  • hantle 1kg

Zestaw 2: całe ciało

Wykorzystany sprzęt:

  • stabilne podwyższenie (step, krzesło)
  • hantle 5kg

Zestaw 3: całe ciało

Wykorzystany sprzęt:

  • odważniki kulowe 4kg
  • odważniki kulowe 8kg

Zestaw 4: całe ciało

Wykorzystany sprzęt:

  • TRX

Zestaw 5: całe ciało

Wykorzystany sprzęt:

  • guma power band (czerwona 13mm)

Zestaw 6: szczupłe nogi, mocny brzuch i krągłe pośladki

Wykorzystany sprzęt

  • skrzynia (może być inne stabilne podwyższenie np. murek)

Zestaw 7: całe ciało

Wykorzystany sprzęt:

  • guma mini band o najwyższym oporze

Zestaw 8: trening kibica

Wykorzystany sprzęt:

  • guma mini band

Zestaw 9: całe ciało

Wykorzystany sprzęt:

  • liny

Zestaw 10: brzuch

Bez sprzętu.

Zestaw 11: plecy

Wykorzystany sprzęt:

  • brama

Zestaw 12: mój trening

Wykorzystany sprzęt:

  • odważnik kulowy 12kg
  • guma power band (czerwona)
  • skrzynia
  • odważniki kulowe 6kg
  • bieżnia skillmill

Zestaw 13: całe ciało

Wykorzystany sprzęt:

  • guma mini band (o słabym bądź średnim oporze)

Podsumowanie

Mam nadzieję, że skorzystacie z przedstawionych zestawów treningowych, dajcie znać, które najbardziej przypadły Wam do gustu. Jak tylko uporam się z moją szyją to wracam do nagrywania filmików!

Podziel się opinią

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

11 komentarzy

  1. Pingback: Wyzwanie #treningowylipiec - Lelcia pobierz kalendarz i zacznij trenować

  2. Super post, dobrze że zebrane w jednym miejscu. Dziś lub jutro wleci trx 😀 tylko powiedz mi, te 6 ćwiczeń x4 wystarcza na 1 trening? Nie jestem w stanie ocenić czy dadzą wycisk czy nie, tak patrząc tylko na filmik. Czy jeszcze coś dodać do tego? 🙂 pewnie zmęczona będę, ale zawsze można bardziej 😂

    • Myślę że dadzą konkretny wycisk! A jeśli będzie za mało to zrób x5! 🙂 Powodzenia!

  3. Gwarantuję Ci, że to będzie post z największą ilością wyświetleń bo sama będę do niego wracać milion razy 😅 każdy z tych treningów mam zapisany na insta, ale o nich zapomniałam, więc super, że zebrałas to w jednym miejscu 😉 Kuruj się szybko bo czekamy na nowe zestawy 😁 pozdro!

  4. Ekstra że to zebrałaś! Teraz już nie ma wymówek, że nie wiem co robić 😝

  5. Niektóre z tych treningów mam zapisane i korzystam ! Trening brzucha jest mocny <3 Na bank będę korzystać i brać inspiracje 🙂

    • Super! Właśnie mi zależało, żeby je zebrać w jednym miejscu, bo na instagramie to się jednak z biegiem czasu wszystko gubi 🙁
      Ten trening brzucha jest naprawdę przemocny! Potwierdzam 😀

  6. Super motywacja do treningów! 💓